úterý 31. srpna 2010

lehounké černé vintage sáčko [PRODÁNO]

  • velikost oversized (já na fotkách, nosím normálně Sko)
  • výborný stav
  • je lehkounké, bez podšívky ale má skvělé vycpávky v ramenou, přestože oversized, má celkem úzké rukávy, takže perfektní k vyhrnutí
  • cena 150,-

9 komentářů:

  1. jé je ještě volný? ráda bych si ho zamluvila :))

    OdpovědětVymazat
  2. Mala by som záujem. Ale poštovné na SR bude asi vysoké, že? .)

    OdpovědětVymazat
  3. volné:) a poštovné na Slovensko asi nějak do stovky ale horší by to bylo s placením, já platím za tu přijatou platbu nehorázné poplatky..:/

    OdpovědětVymazat
  4. tak kdyz by nebyl zajemce, hlasim se!)

    OdpovědětVymazat
  5. zatím jsem měla dotaz na velikost a poštovné, už ale nepřišla odpověď, takže zatím volné:)

    OdpovědětVymazat
  6. Super, tak ja se hlasim!)
    A je to bavlna nebo?
    Jsem Praha)

    OdpovědětVymazat
  7. není tam nic uvedeno, tak nevím, je to možná něco jako plátno, len, čistá bavlna bych neřekla, ale fakt netuším:( můžeme se sejít a mrkneš:)

    OdpovědětVymazat
  8. SKVELE!!!Akorat slo by to az pristi tyden?Ja se ucim na statnice a chodim do centra na rozptylenou jen obcas:)))Ale jsem vazny zajemce))

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, jak to vypadá s tím sáčkem? Napiš mi prosím na adelka.porazilova@gmail.com .. Nejde mi přidávat komentáře přihlášená přes google :(.

    Adélka

    OdpovědětVymazat