neděle 30. května 2010

elastický pásek do pasu i na boky [PRODÁNO]

  • už si nepamatuju odkud je, ale něco jako Orsay, New Yorker, možná Terranova...asi H&M:D
  • jen párkrát na sobě, výborný stav
  • cena 50,-

6 komentářů:

  1. Mám stejný z HMka - chtěla jsem jen pomoct s identifikací značky:)

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt?:) já si už byla na 70% jista, že Terranova, ale tak budu věřit, připíšu, díky!

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj,jak je tak velký? brala bych ho? ..na blogu jsem četla,že budeš v Pze,tak jsem se chtěla zeptat,jestli by bylo třeba možný osobní předání..?.))

    OdpovědětVymazat
  4. široký a elastický takže asi uni.. předání by šlo, ale asi jedině tak, že mi dáš na sebe telefon a já bych ti mohla zavolat jen chvíli předem, protože budu mít docela shon a zatím nevím kdy kde budu..

    OdpovědětVymazat
  5. tak já s tim nijak nespěchám,takže je klidně možný to nechat,až tu budeš natrvalo :)

    OdpovědětVymazat
  6. ale já jo!:D potřebuju se zbavit co nejvíce věcí, natrvalo si toho sebou moc vzít nemůžu takže to poletí do koše..

    OdpovědětVymazat