středa 19. ledna 2011

tutu tylová červená sukýnka nová

  • uplně nová, zabalená, s visačkou
  • cena 400,-
  • sešly se mi dvě, svoji mám na sobě TADY

10 komentářů:

  1. Můžu se zeptat, jaká je to velikost?

    OdpovědětVymazat
  2. label říká one size, v pase je guma, takže uni, ale doporučuju tak na XS-M..

    OdpovědětVymazat
  3. Super! jdu poslat email :) mám ta XXS ale snad to půjde :)

    OdpovědětVymazat
  4. ta sukně je hodně luxusní! přemýšlím že bych si ji koupila.je ještě ke koupení?

    OdpovědětVymazat
  5. není, ale můžu ji objednat..kdyžtak více info na mailu jollburr@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Objednala bys mi ji taky prosím? a mají i jiné barvy?

    OdpovědětVymazat
  7. No můžu, ale dodání je trochu delší. Je ještě černá, bílá, šedá a světle růžová. Napiš mi email, domluvíme se.:) jollburr@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. odkuď jsi ji objednavala?)

    OdpovědětVymazat
  9. Měla bych zájem o černou..:)

    OdpovědětVymazat