sobota 5. června 2010

růžové šaty Motel (Topshop) se srdíčky [PRODÁNO]

  • velikost S (ale jsou spíš větší)
  • 1x oblečené na vyfocení, jak nové
  • cena 170,-


7 komentářů:

  1. ak sú stále na predaj, nápíš mi prosím na p.barnincova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Myslíš ze ich obleciem aj ked nosim Mko? Cez prsia mam 92 cm...

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že jo, vršek se dá natáhnout až na 49 cm.

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj prosím napíšeš mi rozměry? email neasi.xD@email.cz , mám o tyto šaty zájem:)

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj, promiň, už mám dvě zájemkyně..

    OdpovědětVymazat
  6. takže už niesu na predaj??
    som tvoj follower ale muséím písať ako anomym, lebo mi blbne comp....

    OdpovědětVymazat
  7. nu už mi na ně psalo pár lidí, tak je dám asi tomu, kdo nabídne nejvíc ;) kdyžtak zkus na email jollburr@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat